Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Štěpánek, Martin ; Vencl, Miroslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sledování efektivity prostředků na marketing a zvyšování hodnoty značky podniku. V teoretické části jsou popsány poznatky o problematice podniku, značky a její hodnoty. Dále pak navazuje výčet prvků souvisejících se zvyšováním hodnoty značky. Teoretickou část uzavírají metody pro ocenění hodnoty značky a metodika rozhovoru. V praktické části se práce věnuje analýzou vybrané stavební firmy, ocenění její značky v porovnání s jinou firmou podobného charakteru a testování hypotéz. Na základě zjištěných poznatků jsou v závěru práce navrženy marketingové nástroje pro efektivní zvyšování hodnoty značky firmy.
Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Štěpánek, Martin ; Vencl, Miroslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sledování efektivity prostředků na marketing a zvyšování hodnoty značky podniku. V teoretické části jsou popsány poznatky o problematice podniku, značky a její hodnoty. Dále pak navazuje výčet prvků souvisejících se zvyšováním hodnoty značky. Teoretickou část uzavírají metody pro ocenění hodnoty značky a metodika rozhovoru. V praktické části se práce věnuje analýzou vybrané stavební firmy, ocenění její značky v porovnání s jinou firmou podobného charakteru a testování hypotéz. Na základě zjištěných poznatků jsou v závěru práce navrženy marketingové nástroje pro efektivní zvyšování hodnoty značky firmy.
Výhody a nevýhody snižování nákladů na financování skrze společenskou odpovědnost
Bandžak, Richard ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Tong Clark, Junie (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá vztah mezi společenskou odpovědností firem (CSR) a finančním výkonem (FP) na vzorku 51 bank v Eurozóně mezi lety 2008 a 2014. Výzkum je založen na regresi panelových dat analyzující finanční data z databáze Bankscope a data o společenském výkonu z databáze CSRHub. Výnosnost aktiv a poměr nesplácených úvěrů reprezentují měřítko finančního výkonu a jsou závislými proměnnými. Výsledky tohoto modelu prokázaly pozitivní a statisticky významný vztah mezi CSR a FP. Je argumentováno, že i přes statistickou významnost, výsledky nutně nepřináší velkou informační hodnotu. To je zapříčiněno metodologickými omezeními, ať už teoretickými, či kupříkladu potenciálně neobjektivními daty na CSR. Největší teoretický problém, se kterým se diplomová práce potýká, je potřeba přehodnocení motivace bank k angažování v CSR aktivitách. Banky zapojené v CSR aktivitách z pouze strategických důvodů by měly být analyzovány zvlášť na firemní úrovni, neboť mohou ovlivnit empirický výzkum. Dalším významným aspektem této práce je argument, že banky těží ze CSR zejména skrze diferenciaci produktu. To bohužel nebylo možné empiricky zkoumat, lze ale předpokládat, že diferenciace produktu, například díky zlepšení reputace, může hrát významnou roli ve zvyšování zisků bank.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.